Zvířata jsou to nejčistší, co Země kdy zrodila..

Chlupy?!

20.10.2012 22:57

 

Chlupy?!

     Jak už název napovídá, budu psát o problematice chlupatých psů, kteří rádi pouští svůj huňatý kožíšek.

Tak, jakožto majitel chlupeté borderky, můžu říct, že mě to zpočátku moc nebavilo. Spala se mnou i v posteli, hrozně ráda se chodila drbat na gauč a tak.

No, jednoho dne jsem se už opravdu naštvala a zeptala se na fóru co s tím dělají oni.

Dostalo se mi překvapivé odpovědi - za prvé pořídt si FURminator. Já jsem si ho tedy pořídila k Vánocům, abych ho měla co nejdříve a ne jen tak :-)

Odkaz na FURminator medium ZDE. Ten nám velmi pomohl a opravdu se to zlepšilo, ovšem teď - to bych jí musela česat každý den...

A za další jsem našla na fórech odkaz na trimovací pilku, tu vyzkoušenou nemám, ale lidé ji chválí.. Odkaz na produkt ZDE. Ty hodlám vyzkoušet a dám vědět.. Na tomtéž fóru doporučují biotin, ale píší, že to sice trochu zmírní, ale ne dost na to, abychom je nemuseli česat, což je stejně dobré sem tam udělat :-) ALE-biotin doporučuje i veterinarní poradna s kombinací zinku, manganu a lososového oleje, který je níže zmíněn.

Všeobecně se doporučují krmiva s rybou anebo jsem já vyzkoušela přípravek, který jsem vždy dala psům do žrádla Brit Care salmon oil. Psům pak sice táhlo z tlamy, ale srst byla opravdu lepší o proti letošku. Odkaz na produkt ZDE.

Další ,,pomocník" mám vyzkoušený u koní-mám muchaře a díky ricinovému oleji mu během pár dní zarostla místa, která měl rozežraná od much, jak je to ale s podáváním pesanovi, to se poptám veta.

 

A ještě nová pomůcka, která vás zbaví už uvolněných chlupů :) ZDE

 

Co se také doporučuje je pochopitelně psa často nemýt. Mají své pH, které je jim vyhovující, takže opravdu jen když je to akutní.

Janniewa

 

Vyhledávání